ولي امروز به اين نتيجه رسيدم که 50% اين افراد :) اصلا کامران هومن دوست نداشتن!! اصلا!!! :(: چون تو وبلاگاشون که ميري نوشته واي کنکور دارم واي امتحانه فلان دارم اين امتحانو بدم، کنکورو بدم قول ميدم آپ ميکنم! ولي اون پست ماله سال 89...90...91...92 هست :(: عب نداره دست خودشون ني به عشقشون رفتن ديگه...بدقولن :(: وگرنه ماهم امتحان داشتيم! ماهم امسال کنکور داريم!! جوري کنکورو بزرگش جلوه دادن که تا بهش نرسيده بودم فکر ميکردم چي هست!! چه زهرماري هست!! ماااام ميخوايم امسال کنکور بديم!!!!!! ولي الان کجاييم؟ باااازم داريم فعاليت ميکنيم!!!!!!!
واااااااقعا از کامران هومن واستون مهم تر بود؟! :(: هه...
کاري جز تاسف خوردن براتون ندارم...!!
قسمت پانزدهم رمان...ما را در سایت قسمت پانزدهم رمان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83