فردا شب چه شبیه...ساعت نه و نیم اولین موزیک ویدیوی 360 درجه ی ایرانی میاد...از کی؟؟؟ معلومه کامران هومن دیگه
بازخونی یه آهنگ قدیمیه... نمیدونم واقعا چه حسیه که به این آهنگ دارم! واقعا قابل وصف شدن نیست! خیلی ذوق داره آهنگ بگو منو کم داری رو که وسط گذشته ها گم شده بود ، پرت کنیش تو حال! این آهنگو با صدای هفده هجده سال پیششون همیشه گوش میکردیم! ولی الان همون آهنگ هفده هجده سال پیششونو میخوایم با صدای الانشون گوش بدیم! اصلا یه کار عالی بود خداییش اونم دست گذاشتن رو چه آهنگی!! خیلی کار جذابی بود
وبلاگم از سال نود و دو همینجوریه، نه دست به قالبش زدم نه پروفایل نه اونجا که توضیحاتی واسه وبلاگمه...همون سال آهنگ بگو منو کم داری رو نوشتم تو توضیحات! هنوزم پا بر جا مونده! حس خوبیه که قراره زنده بشه دوباره!قدیم بیاد تو جدید!




























قسمت پانزدهم رمان...
ما را در سایت قسمت پانزدهم رمان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84